قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

مرد زرد

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۴۷ ق.ظ
بادی وزید باز و یک برگ زردِ زرد
افتاد روی دامن احساس مرد زرد

یک شعر شد و داد به دست من و شما
آیینه‌ای به زیر دو انگشتْ، گَرد زرد

مردی که لابلای هزاران نگاه سرخ
جیغی بنفش زد سر افشای درد زرد

هی می‌دوید روی خیالی مرکبی
شاعر نگو، قلم زن کاغذ نورد زرد

یک فصل داشت صفحه تقویم ابریش
پاییز بود و سیصد و سی روزِ سرد زرد

یک آسیاب بادی و شاعر سوار خویش
یک فاتح فنا شده در یک نبرد زرد

پایان قصه: دسته کلاغی که می‌پرید
در دفتر غروب نفسهای مرد زرد

  • قاسم صرافان

نظرات  (۵)

سلام
نمیدونم چی بگم از زیبایی و پر محتوایی وبلاگ شما هر چی بگم کم گفتم ‘ بسیار زیبا ‘ من عاشق شعرو ادبیاتم به منم سربزنید همینطور به وبلاگی که شعرایی خودم ونوشتم
ممنون می شم
بای www.girltanha.blogfa.com
سلام
به روزم
در کازرون نوشت نوشتیم طنز زرد
در این زردی حضور وپیامت سبز است
  • مهدی تقی نژاد
  • زیبا بود.
    پاییز وزید و زرد آورد
    بوی فوران درد آورد
    ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">