قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

چند رباعی

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ
پایان دویدنش همین بود همین
رویای رسیدنش همین بود همین
افتاد و شکست، آه! سهم دل من
از با تو پریدنش همین بود همین


یک عمر فقط تو را صدا زد دل من
با شوق به سینه بلا زد دل من
تو غرق نگاه اهل ساحل بودی
بیچاره چقدر دست و پا زد دل من


می‌خواست غزل سرا شود، بی تو نشد
لبریز ترانه‌ها شود، بی تو نشد
می‌خواست که در ردیف شعرش اینبار
یک واژه «با تو» جا شود، بی تو نشد


رفتند و در خودم رهایم کردند
سرگرم لب ترانه‌هایم کردند
من گیج طنین واژه هایم بودم
آنشب که از آن طرف صدایم کردند


« من بی تو» چه واژه پر از دردی بود
« من بی تو» چه فصل مرده و سردی بود
آری عمری برای من بی تو گذشت
ای مرد! چه روزگار نامردی بود


ای ساقی جام روح مدیون توام
هم وزن چهل صبوح مدیون توام
طوفان تو یک نظر مرا با خود برد
اندازه عمر نوح مدیون توام

  • قاسم صرافان

نظرات  (۱۰)

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد این شعر بگی
امیدوارم همیشه موفق باشی
منم باز بهت سر میزنم
  • مهدی تقی نژاد
  • زیبا بودند. دستت درد نکنه.
    سلام. ممنون که خبر دادید. من عاشق رباعی ام.
    سلام عزیز مهربون با یه غزل منتظر نقد و نظر شما بزرگوار هستم
    خوشحال میشم اگه ..
  • حمیدرضا امینی
  • سلام دوست عزیز
    از آشنایی با شما خوشحالم . از خوندن رباعی هاتون لذت بردم. به خصوص رباعی اول و سوم.
    به روز کردید خبرم کنید.
    خدانگهدار
    مهندس جان سلام
    ما نفهمیدیم کی شاعر شدی اون هم بی خبر!
    حالت چطور است خانواده خوب هستند سلام برسانید.
    الان کجا هستید. اگر از احوالات اینجانب حقیر را خواسته باشید به لطف شما بد نسیتم
    و در حال حاضر در دانشگاه شیخ بهائی بهارستان مشغول هستم.
    وبلاگت را دیدم خیلی خوشحال شدم و فهمیدم ما را فراموش نکردید.
    از لطف شمت سپاسگزارم.


    کوچک شما - توکل
    سلام استاد محترم
    خیلی ممنون از اینکه اطلاع دادید.
    ربایی هایتون زیبا بودند .
    ان شاالله که همیشه بیش از پیش موفق باشید.
    همه رباعیاتت عاشقن ولی سومی و آخری معشوق .
    آغاز شعر پایان آن بود ولی این همین غیر قابل وصفه.
    برای تو
    سلام آقای صرافان چند رباعی خوب داشتید لی لی به روزه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">