قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دریا من ماهی من

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۶، ۰۹:۵۵ ق.ظ
یک غزل در حال و هوای مولانا:



خورشید آگاهی منم، نور سحرگاهی منم
من می‌رود در من، عجب! هم راه و هم راهی منم

من محو نورم، شیشه‌ام، آنسوتر از اندیشه‌ام
در خویش غرق حیرتم ، دریا منم، ماهی منم

در پیکرم اینجا و سر آنسوی عالم می کشم
مرغی که تا «هو» می‌پرد از شاخة آهی منم

آن دل که از پهناوری در حلقة تسلیم او
بر دار شادی می‌زند بانگ «انا اللهی» منم

در چاه ظلمت یک نفس ماندم، ولی اینک ببین
از خاک کنعان رفته تا منظومة شاهی منم

تا لانه سیمرغ من دست خیالی کی رسد؟
تیری که می‌جویم تویی، قلبی که می‌خواهی منم

  • قاسم صرافان

نظرات  (۶)

سلام

خوبید ؟

وبلاگ بسیار زیبایی دارین

خوشحال میشم اگر به منم سری بزنید و نظر خودتون رو اعلام کنید


چاکر شما سعید

موفق باشید

wWw.Bia2kilip.Blogfa.Com

..سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی داری
مطالبتم زیباست
موفق باشی
  • مهدی تقی نژاد
  • سلام
    زیبا بود.
    سلام شعر خیلی خوبی نبود این دو گانگی زبان و..... امیدوارم بهتر بشه
    ممنون لی لی
    سلام
    لی لی به روز شد
    سلام همینقدر که وقت میذاری رو جشنواره ها یک چهارمش رو هم بده به فرهنگ مهندسی. خودت انتقاد کردی خودت هم باید پاش وایسی. اولین مطلبت رو برا وبلاگ فرهنگ مهندسی بفرست و اثبات کن که تو کار گروهی هم می تونی کار کنی.البته وبلاگ روزهای اول کارشه و در روزهای آتیز هم از نظر فرمت وبلاگ هم از نظر محتوی با حضور چون شمایی غنی تر می شه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">