قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

Title-less

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

چه بود آخر آن اتفاق ساده، همین
صدای رفتن و ساعت که ایستاده، همین

و تار نرم قدمها میان شب گم شد
و عطر رهگذری ماند و گرد جاده، همین

تو رفته بودی و چیزی شبیه تندیست
نشست بر تن این شهر پر افاده، همین

وقرن، قرن خدایان برق و آهن شد
غبار ماند و نگاهی پر از براده، همین

و بعد معنی هر واژه را عوض کردند
و عشق حرکت نر شد به سوی ماده، همین

چقدر کنج قفس خواب آسمان دیدن
چه بود قسمت مرغان پرگشاده همین؟

از این هوای مکدر دلم گرفته چقدر
و چنگ می‌زنم امشب به جام باده. همین -

برای من که پریشان و خسته‌ام کافی است
که با تو باشم در یک خیال ساده، ... همین

  • قاسم صرافان

نظرات  (۶)

سلام
وعشق...
عالی بود نسبت به کارهای قبلی خیلی بهتره
ولی کاربرد(و)در اول ابیات خیلی زیاده ویه عیب محسوب می شه
راستی من لی لی هستم نه لیلی
ممنون
  • مهدی تقی نژاد
  • سلام قاسم خان کازرونی الاصل اصفهانی مسکن
    حال و احوال؟
    کاش فرصتی بود تا حضوری در مورد شعرها صحبت کنیم.
    در هر حال دست شما درد نکنه.
    البته در بیت اول.ردیف غزل خوب جا نیفتاده همین.
    پیروز باشید
    سلام
    لی لی به روز شد
    صلوات برفست
    قدرتمند اومدی مثل اینکه صدرا تاثیر مثبت گذاشته اینطوری من هم به دو سه ماه دیگه م امیدوار شدم.
    در فرهنگ مهندسی با کرسی (2) و کرسی(3) منتظر نظر بلندتان هستیم.
    با سبزهای (3) در شهر حماسه به روزم و حضور و نظر سبز شما را منتظرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">