قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خاطره

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ

باز از میان خاطره هایم تو نم نمک
پر می زنی به سوی دلم مثل شاپرک

در دستهام گیره سرت باز می‌شود
و می‌دهد درون مرا باز قلقلک

یادش به خیر آن پسر شور و شر که من ...
یادش به خیر دخترکی که چه با نمک ...

دیگر گذشت بازی ما توی کوچه ها
هی بین گرگ و گله چشمات دو به شک

دیگر گذشت اینکه تو زیر درخت سیب
من روی بام دلهره هی می کشم سرک

و مشقهام خواهش دست تو را ببوس
و چشمهات بارش اینکه مرا فلک ...

توی کتابهام پر از قلبهای جفت
با کارنامه های پر از نمره های تک

من در هوای دیدن تو پای شله زرد
تو ناز ... با بهانه یک شربت خنک

آن روز مثل اینکه قدمهات مانده بود
در کوچه بین ماندن و رفتن اسیر شک

یک بغض یک نگاه که یعنی تمام شد
مادر و یک اشاره که : قاسم برو کمک

ماشین درست از وسط عشق ما گذشت
و زیر چرخهاش دلم شد ترک ترک

رفتی و من هزار غزل، نامه‌ نامه درد
می‌خواندم از فراق تو در گوش قاصدک

کم کم امید از شب تاریک رفت و ماند
یک دفتر سیاه و قلم دست آدمک

حالا دوباره از دل آن خاطرات دور
تو می رسی و سایه عشقی که نم نمک ...

  • قاسم صرافان

نظرات  (۱۶)

  • دشمن زیاری(شراره های آفتاب)
  • سلام
    زیبا و پر معنا است.
    زنده باشید
  • شهرام مدبری
  • جناب صرافان خوشحالم که با وبلاگ پربارتان آشنا شدم و همچنین شعرهای باارزش و زیبایتان.در "آستانه" وبلاگ انجمن شعر و داستان کازرون با 3 شعر از جمال اژدری و دو داستان از فرداهای انجمن چشم به حضورتان داریم.سربلند باشید.
    زیبا و خوب مثل همیشه ... تو هم ؟ کلک!
  • احمد بابایی
  • سلام
    غزل ها زیبا وبانمک وخواندنی است.حرف بسیار است ولی:
    1- لینکتان کردم. بااجازه. درصورت تمایل لینک کنید.
    2-به روزم بایک رباعی.درصورت قدم رنجه به چهار , پنج غزلی که کلا" در وب گذاشته ام نیز سر بزن وبی رحمانه نقد کن.
    3- لذت بردم .بی ریا عرض میکنم.
    4- تابعد... یاعلی!
    سلام
    بدون اغراق می گم استادانه و بی نظیر بود
    خیلی وقت بود همچین شعری نخونده بودم
    چهار پنج سال پیش وبلاگ های ادبی با شعر های زیبای اینچنینی زیاد بود که متاسفانه الان خیلی کمتر شده
    منتظر کارهای زیبای بعدی شما هستم
    قامتان پر دوام
  • علی پسر خاله ی مهدی جهاندارم
  • سلام غزل هاتو نوشتم تا بخونم
    منم شعر می گم ولی نه در حد و اندازه های شما
    بهم سر بزنید بروزم
    موفق باشید
    سلام ؛
    رفتی و من هزار غزل ، مامه ، نامه ، درد
    می خواندم از فراق تو در گوش قاصدک

    همه ی کارات زیبا ، این یکی هم
    برای دیدن کارهای بچه به www.yasht.blogfa.com سری بزن
    یادت همیشه سبز و نامت مدام سبز
    به قول قدیمی ها دمت گرم و مولا یارت ، یاعلی
  • مهدی تقی نژاد
  • واگن درست از وسط عشق ما گذشت
    زیبا بود.
    ها قاسم کمی هم اومدی پایین مثل ما زمینی ها شعر گفتی
    متین متین بود.
  • دشمن زیاری(شراره های آفتاب)
  • سلام
    ممنون از لطف شما. لینکتان اضافه شد.
    زنده باشید
    سلام
    متاسفانه باتوجه به مشغله زیاد ، کاراتونو با تاخیر میخونم ولی لذت میبرم
    موفق باشید.انشااله
    سلام
    واقعا فرق داشت
  • زینب چوقادی
  • سلام. غزل زیبایی بود. موفق باشید.
    به گیسویت قسم ایمان اگر ایمان من باشد
    خدارحمت کند هفتاد پشت بت پرستان را
  • محمد قائدی
  • سلام رفیق
    خواندم ومحتوایش را پسندیدم
    پیروز باشید
    salam kheyli khoob bood lezzat bordam
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">