قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سفر مجازی

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۸۷، ۰۹:۲۷ ب.ظ

مسافر

          یک ساله شد

این هم شعری به بهانه ی یک سال با شما بودن

 

با شما راحت است چقدر در این
شهر بی پرده‌ی مجازیتان
یک «مسافر» که ماندگارش کرد
گرمیِ میهمان نوازیتان

 

یک «مسافر» که آمد و کم کم
اهل این شهر پاک و خلوت شد
صاحب خانه‌ای کنار شما
آخر کوچه‌ی صداقت شد

 

چه سحرها که جستجو کردم
اسمتان را میان پنجره‌ تا
بزنم شاعرانه پیوندی
قلب خود را به قلبتان گره تا...

 

شعرهایم پر از نگاه شماست
بس که بی ادعا نظر دادید
و میان شما شدم تکثیر
تا به من با گلی خبر دادید

 

با پیامِ بروزتان روزم
در شب غصه‌هایتان بی‌تاب
هدیه‌ام قدر یک غزل نور است
مثل یک کرم کوچک شبتاب

 

پشت این موج‌واره‌ها شهری است
قایقی بی قرار می‌سازیم
و برای قدم قدم تا صبح
واژه‌ واژه قطار می‌سازیم

 

صفر و یک ها چنین رقم خوردند
که در این صفحه ی مجازیمان
برسند آخرش به هم یک روز
جاده خطهای نا موازیمان

 

  • قاسم صرافان

نظرات  (۱۰۲)

  • زهره حق شناس
  • سلام
    شعرهاتون رو خوندم
    واقعا زیبا بودند
    من هم با یک غزل به روزم

    موفق باشید
    هم خوب بی
    تولدت مبارک
    چشمه هاتان جوشان
    خوب بود مثل خودت
    بدرود
  • لافکادیو - اما تو صدام کن سید عباس....
  • شعرتان رد چشم زوار است.
    زائر طبعتان چه بسیار است.
    ---------
    فی البداهه بود و البته عیدتان مبارک باران باشد همیشه.. صدرا را به باد بوسه بگیرید به رسم امانت با این همه بوسه که می فرستم برایتان....
    سلام دوست شاعرعزیز
    زیباست...
    بایک غزل به روزم ومنتظرحضورزلال تو
    دلتنگ دیدار
  • امید فرهادپور
  • سلام . دوبار منتظرتان بودم ولی تقدیر نبود . به جمال گفتم سلام برساند . دیگر خبر نمی کنید قربان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. شعرتان پر از احساس بود ولی حیف که با احساس نمی شود دوام آورد . پایدار باشید . ماندگار . یا علی
    ...
    سال نو بر شما مبارک باد!
  • مهدی تقی نژاد
  • در مورد انرژی هسته ای هم یک شعر بگی بد نیست.
    راستی پات خوب شد؟
    تب/ریک
  • لافکادیو - اما تو صدام کن سید عباس....
  • گفتم یک التماس دیگر هم بیاندازم توی قلک قنوتهای هر شبتان....
    سال نو مبارک
  • پرستوی مهاجر
  • با یک غزل به روزم
    به آشیونه ی پرستو قدم بزارید خوشحال می شم

    سال نو و یک سالگی وبلاگتون هم مبارک
    از خواندنتان لذت بردم. موفق باشید و برقرار.
    درود ؛

    عالی بود ، از اینکه سعادت خداحافظی نداشتم ،و از اینکه sms تان را پاسخ ندادم

    معذرت می خوام ، انشاءالله زودتر ببینمتان ، همه بچه های انجمن شعر سلام

    می رسانند و مشتاق دیدارتان

    مانا باشید و شادکام
    سلام
    عزیزم
    خوبید؟





    من آپم
    منتظرتونم
    بابای
    داده ام قرمز بکشند
    تا درست برسی سر قرار...! راه بیافت.
    (به روز و منتظر خوانش شمای دوست)
    درود ! قاسم جان شعرت شعر بود و دلنشین . به نظرم همان قدم زدن در بیتی از شعرت بهتر از قدم قدم باشد زیرا ایراد فصاحت به هم می زند . شیراز آمدی حتما به انجمن ما بیا ...
  • دشمن زیاری(شراره های آفتاب)
  • سلام
    بسیار زیبا. دستتون درد نکنه
    زنده باشید
    سلام
    یک ساله شدن وبلاگ رو تبریک می گم
    شعر بسیار زیبایی بود مثل تمام اشعاری که توی این یک سال نوشتید
    به روزم و منتظر نظر استادانه شما
    موفق باشید
    سلام

    تولد مبارک

    با پیام به روزتان روزم

    خیلی دوسش داشتم

    من هم به روزم ومنتظر
  • دکتر داود بیات
  • با سلام
    و تشکر از محبت های بی دریغتون
    شعر زیباتونو خوندم جدا دست مریزاد
    لذت بردم انشاالله صد ساله بشین تبریک میگم و
    منتظر آثار زیباتون هستم
    سلام استاد منتظر نظر مفصل شما درباره شعرم هستم
  • روزها و سوزها
  • صفر و یک ها چنین رقم خوردند
    که در این صفحه ی مجازیمان
    برسند آخرش به هم یک روز
    جاده خطهای نا موازیمان
    شعر زیبایی بود.
    اگر جسارت نباشد ممکن است شعر بی وزن و قافیه مرا هم بخوانید ؟
    سلام
    -
    بروزم با یه خبر بد
    -
    -
    -
    طوبی ...
    -
    -
    طوبی ...
    -
    -
    طوبی رفت
  • رویا ابراهیمی
  • سلام جناب صرفان حیف این شعرنبود که خبرم نکنید این شعر درد دل همه ماست در دنیای مجازی مجازی مجازی منتها شما قابق می سازید ما همون رو هم نمی سازیم / جرات نمی کنم بگم ولی به روزم ومنتظرتون
    سلام . متشکرم . موفق باشید . بدرود.
  • مسافر شهر رویا
  • سلام خسته نباشید یک سال تلاش بی وقفه و زحمات متناوبتان به بار نشسته و خدا رو شکر امروز بیشتر از همیشه به شما احتیاج دارند کسانی که شاعر شدن را دوست دارند.
    راستی آقای صرافان حرفهای گنده گنده زدن هم بلدم ها اقتضای سنم ایجاب میکند که بچه گانه بنویسم ....من شاید اگر ترانه’ جمعه را یه جوری ربط داده بودم به دینو مذهب از خودم متنفر میشدم چون بلد نیستم از کسانی که هدفشان و راهشان بالا تر از اهداف منو شما و امثال ماست واژه سرایی کنم ... مسافر باش نه سفارت.... خستگی هایت را درک میکنم اما نمیتوانم تحمل کنم که مرا به اقتضای سنم بشناسید... من هم لینکتان کردم ...امیدوارم باز هم بتوانیم با هم بخندیم و تبسم ترانه را بر لبها بشکوفاییم نه جراحی کنیم!!!
  • اسماعیل قنواتی
  • درود به تو دوست ِ ، دوست داشتنی من

    سپاسگزارم از مهر همیشگی تو

    یک سال ِ شدن وبلاگت رو بهت شاد باش می گم.
    امیدوارم که همیشه و در تمام ِ راه ها پیروز باشی.

    شعر هم خوندم کار قشنگی بود.
    جاهایی میشه گفت فقط نظم بوجود اومده و شعریت اتفاق نه افتاده ولی از یه جایی شاعرانگی به اوج میرسه :

    با پیامِ بروزتان روزم
    در شب غصه‌هایتان بی‌تاب
    هدیه‌ام قدر یک غزل نور است
    مثل یک کرم کوچک شبتاب

    بهر حال من لذت بردم.
    شاد باشید.
    بدرود.
  • عبدالحسین انصاری
  • سلام بزرگوار
    شعر زیبایی بود
    در پناه بارون
    سلام عزیز
    خشنودیت از این فضای مجازی خوب و حقیقی بود
    خوشحالم که خوشحالی قاسم عزیز
    به امید روزهای بهتر
    نادعلی
    سلام
    ممنون...نظر لطفتان است...
    چه قدر زیبا از این دنیای شاید خوب مجازی گفتید...
    و تبریک میگویم...
    انشاالله که زبان و احساس خوشتان به همراه قلم خوشـ/ـنویستان همچنان شاعرانه باشد و بماند...سالیان سال...
    در پناه دوست...
  • سیدمحمدرضا هاشمی زا ده
  • یکمین سا لگرد با مردم....شاعری کوچه گرد با مردم
    بهتر از این نمیشود حالی.....با غم ودرد درد با مردم......هاشمی زا ده
    ...............................
    هرکسی در کلبه ی تنهاییم پا می گذارد
    یک جهان عشق ومحبت در دلم جا میگذارد
    قطره ام اما..به لطف وسعت اندیشه ی خود
    در کویر خاطرم........ تصویر در یا می گذارد
    ...........گرانمایه دوست بهتر از گلم جناب صرافان
    مسافر یکساله ات صد سال زیبایی وطراوت حرفهای تازه داشت
    چقدر خوشحال شدم از حضور سبز ومعطرت..واینهمه اظهار لطف ومحبت پایدار
    تولد مسافر مبارک
  • آزاده بشارتی
  • جناب صرافان عزیز
    با تشکر از لطفتان
    خواندم و استفاده بردم
    حال پسرتان خوب است انشاالله؟
  • پرستوی مهاجر
  • راستش شاعر این شعر نمی دونم کیه
    در مورد کلمه ی راحت، از لحاظ لغوی شاید فرق نکنه ولی در اینجا معنی رسته با معنی راحت فرق می کنه.
    به هر حال از این که سر می زنید و راهنمایی می کنید ممنون
    یک سالگی مسافر هم مبارک باشه
    و در مورد شعر بعضی جاها مثل این که وزنش سنگینه
    سلام
    حال شما
    خوب هستید
    با یه غزل به روزم تشنه نظر لطف شما
    اگه قدم رنجه کنید
    لطفی به این بنده کنید
    تشریف بیارید پیش ما و ما رو شرمنده کنید

    زاینده رودی قلب ایران از تو سبز است
    سلام
    کار زیبایی بود
    چه سحرها که جستجو کردم
    اسمتان را میان پنجره‌ تا
    بزنم شاعرانه پیوندی
    قلب خود را به قلبتان گره تا...
    واقعا لذت بردم
    با سلام
    کم پیدایید؟
    کجایید؟
    سلام قاسم جان
    تبریک به خاطر یک ساله شدن وبت
    از شعر هم استفاده کردم
    برقرار باشی
    خصوصی
    با سلام به شما دوست گرامی
    از آشنایی با وبلاگتان خوشحالم.وبلاگ رها منتظر شماست
    به امید دیدار
    رها
    سلام و تبریک. تولدش مبارک ( وبتونو میگم)
    ولی وبلاگ و وبلاگ نویسی اینچوری که شما گفتین پاک و نمیدونم چیچی نیستا!
  • جمال اصفهانیان
  • سلام سال نو مبارک شما همون دکتر صرافانه دانشگاه اصفهان نیستین؟
    همیشه ها مثله همیشه شروع شد
  • سیدمحمدرضا هاشمی زا ده
  • سلام همدم لحظه های تنهایی
    با دو شعر تازه تازه منتظر عطر حضورت هست
    ممنون بابت روزی که قشنگش کردید...
    سلام . عالی بود . لذت بردم هرچند که از زبان خودت لذت بیشتری داشت . عزت زیاد
    سلام.
    کار زیبا (والبته جالب)ی بود.
    فقط مصراع اول یا اشتباه تایپ شده و یا اشتباه وزنی دارد.
    موفق تر باشید.
    سلام دوست
    بایک غزل به روزم ومنتظر
    بدرود
  • حسین خرسند از آلمان
  • سلام همشهری عزیز
    1 ساله شدن وبلاگبان را تبری’ می گویم.
    پیروز باشید.
  • حسین خرسند از آلمان
  • سلام همشهری عزیز
    1 ساله شدن وبلاگتان را تبریک می گویم.
    پیروز باشید.
  • دکتر داود بیات
  • با سلام
    ضمن تشکر و سپاس از شما
    شعرزیباتونو مجددا خوندم
    و لذت بردم با مطالب ذیل به روزم
    1- شعر طعنه های بی قراری : (از خودم )
    2- مروری بر مجموعه ناگهانی همیشه نارنجی (از جناب میر آقایی)
    و منتظر نظرات ارزشمندتون
    به روز شدین مطلع بفرمایین
  • سیدمحمدرضا هاشمی زا ده
  • سلام جناب صرافان شاعر همدل گرانمایه
    بازهم از بهاری امدنت گل شکفتم..دوستیت پایدار
    به به .... به به
    ممنونم بابت نظر لطفتون و بابت این هدیه قشنگ که به همه ی همساده ها دادین
    سطری اولتا وزنشا درست کون.
    کرمی شبتابی سیاهی کوچولووا راس گفتی مهندس.میشناسمد!
    سلام

    سال نو را آغازی نیک و پایانی نیکو تر داشته باشید

    " آستانه " با 2 شعر از لیلا صبوری زاده به روز است ، منتظر حضور و نظرات شمائیم

    مانا باشید و شادکام
    سلام آقای صرافان قبلا آمده بودم و شعر زیبایتان را خوانده بودم
    متشکرم
    سلام عزیز...
    به روزم و منتظر حرف های خوبتان...
    سلام قاسم جان

    اینکه پیوندم نبودی رو بذار به حساب شاعری وآشفتگیم..... به حساب یار در خانه و ....

    تولدتم مبارک.
    برنامه ای بود منو خبر کن.بسیار تاریکم.
    راستی تهران برنامه های باحالی این هفته هست: یکشنبه ودوشنبه وسه شنبه .
    اگه پایه ای بیاتا بریم.
  • روزها و سوزها
  • سلام
    به روزم .
    خوشحال می شوم اگر از نظر ارزشمندتان بار دیگر بهره مندم بفرمایید .
  • کیوان براهنگ
  • سلام
    یک سالگی وبتون رو تبریک می گم
    چقدر زیبا ...
    احسنت
    واقعا کاتون تحت تاثیر قرارم داد
    عالی بود عالی ...
    با اجازه این کار رودر آرشیو شعرهای گزینشیم زخیره می کنم
    منتظر آپ جدیدتون هستم ممنون می شم خبرم کنید
    شاد و سر بلند باشید
    از پشت چقدر فاصله دوستتان داریم.........
    خدا کند برسد.
    درود
    یکسالگی وبتان را تبریک می گم. شعرتان قشنگ بود و شکسته نفسی فرموده بودید من می گم:
    "هدیه تان قدر یک غزل نور است
    مثل یک آفتاب عالم تاب"
    مانا باشید.
    راستی قاسم ... اون مصراعو حتما اون طور که گفتی عوض می کنم. خیلی بهتر بود. ممنونم.
    سلام
    امیدوارم که همیشه تولد خودت ومسافرت وسایتت ووبلاگت وشعرهایت وعکس تمام و کمی تا قسمتی نیم رخت و سفر مجازیت و همه وهمه ی دوستان وهم سایتی هایت و هم شعری هایت
    وهمشهری هایت وسحر هایت وخود خود خودت ویک سالگی این خانه ی پر از فرهیختگی ات مبارک باشد
    درود درود درود بر قلبت ، می دانم شعرهایت همیشه می مانند... می دانم

    ای خوب بیا ... ساده بیا
    در پناه او
    قربانِ هر چه امتدادِ زیبای ذهنِ سبز شماست....
    سلام
    -
    -
    که میان شما شدم تکثیر ..
    -
    -
    خیلی زیبا بود
    اما این دنیای مجازی همیشه م ساکت و آرومو بی دردسر نیست
    -
    -
    مثل همین موردی که واسه من پیش اومد
    -
    -
    سلام........ اشعار زیبا و قابل توجهی خوندم....... زنده باشید.... یا علی!!
    سلام دوست عزیز
    به خاطر جشن بزرگ بلاگفا که حتما در جریانش هستید خواستم از دوستانی چون شما که صاحب نظرند خواهش کنم یکی از پست ها رو که فکر می کنند زیبا تر هست انتخاب کنند
    با تشکر
    منتظر نظر شما هر چه سریع تر هستم
  • مسافر شهر رویا
  • سلام به قول یکی از بچه ها آپدیت آپدیتم !!! منتظر نظراتتون هستم
    تولدش مبارک و قلم شاعرانگی تان روان
  • حسین حاجی هاشمی
  • سلام لذت بردم
    تولد وبلاگت مبارک
  • مهدی میراقایی
  • سلام عزیز
    ارادت داریم .... لطف کردید
    شعر زیبایت را خواندم عالی بود
    پایدارباشید
    سلام گرامی . خیلی قشنگ و جآلب بود .
    ممنون از دعوتت .
    موفق باشی . یا علی .
    بروزم به من هم سر بزنید
    با اجازتون از یکی از اشعارتون توی نشریه ی ( ماوا) وابسته به نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه یزد استفاده میکنیم
    سلام.
    خوشحالم که می بینم بعد از این همه سال زندگی تازه یکساله شدی! موفق باشی. آقا صدرا رو از طرف من ببوس!
    راستی خونسار تشریف بیارید خدمتتون هستیم
    سلام
    تبریک می گم. ان شاا... خبر صد ساله شدن مسافر را ازتون دریافت کنیم!!!
    شعر خوبی بود.
    با "سرنوشت" به روزم و منتظرتون هستم.
    موفق باشید.
    سلام

    شعر قشنگی بود
    با طروات و لذت بخش

    پایدار باشی
  • امید فرهادپور
  • سلام . " آفتاب باش تا................." پلاک سوخته بروز شد . منتظر نظرات بلند شما می مانم . یا علی
  • اباصلت رضوانی
  • سلام
    ممنون از لطفتون استفاده کردم
    روزهای بهاری ات بهاری تر باد
    موفق باشید
  • زهره حق شناس
  • سلام
    با یک مثنوی به روزم
    خوشحال می شم از حضورتون
    موفق باشید
  • حمید خصلتی. در کوچه های شعر
  • سلام قاسم عزیز
    از نظرعالمانه ونقادانه ات ممنونم
    در باره بیت آخر که نوشته بودی به هم نمیاد
    باید بگم که منظورم این بود که ماکه به قاف عشق نمی رسیم..(ما به آن مقصد عال نتوانیم رسید
    هم مگر لطف شما پیش نهدگامی چند)ما نمی تونیم به حضرتش نزدیک بشیم مگه اینکه خودش بیاد سر گذر
    ما به شراب ظهور و دمیدنش فقط دل بستیم
    حتی انتظار هم بلد نیستم.دوماُ من بیشتر از اینبلد نیستم و باید سالها شاگردی بزرگ
    ان بکنم این شعرم در ضمن تولد آقا بوده سال 78
  • امید فرهادپور
  • سلام . از حضورتان ممنون و از گفتن نظرتان . پلاک سوخته ، محیطی باز است و رها . هر چه می خواهد دل تنگت بگو!

    شکسته نفسی نفر مایید قربان !
    یا علی
    سلام ...

    لی لی ها به روزند...
    سلام ((فکرهای نامفهوم)) سال جدید را شروع کرده با شعر و کلی درد و دل و مطالبی راجع به چیزهایی که دوست دارد یا ندارد
    پس
    به ترتیب زیر بخوان مرا به طراوت

    آن مایع گرم و مقدس

    به شیراز خوش آمدید

    راه رفتن با خدا

    خاویر باردم /پیرمردها / گدار / براردان کوئن/ من و دیگران

    شبهای تمشکی من
    (این یک داستان نیست)

    بدون شرح

    خون به پا خواهد شد

    تجربه گرایی از نوع خودم

    ....
    شما آزادید به وبلاگ من سر بزنید یا نزنید . شما آزادید که بخوانید یا نخوانید . شما آزادید که نظر بدهید یا ندهید . تصمیم با شماست و تنها شما مسئول تصمیم خویش هستید
    ....

    منتظر حضورت هستم / شاد باشی
    سلام ؛

    تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود
    سر ما خاک ره پـیــر مـغـان خـواهـد بـــود

    "ستیغ سخن " با شرح و توضیح 2 غزل از حافظ به روز است .

    مانا باشید و سر فراز
    سلام کوچولو بازهم یکسالگیت مبارک
    صد ساله شی
    با قطعه عبوریه به روزم
    سلام
    به روزم با
    زبان به حرف دلت باز کن
  • مسافر شهر رویا
  • سلام آقای صرافان با یه ترانه جدید به روزم و منتظر نقطه نظرات شما و دوستاتون هستم .
    خوب این پنجمین بار است که شعر زیبای شما را می خوانم برای همین می توانم درباره آن نظر بدهم.
    در عرصه دنیای بلاگری شاید به غیر از دو بیتی که رضا سیرجانی برای کامنت دونی سروده بود و همچنین شعرهای که آقای کاشانی و مرد رند سروده بودند سابقه نداشته است کسی وبلاگ را به عنوان موضوع سروده خود مطرح کند.
    با این حال قطعه شما با شعرهای آنها یک تفاوت اساسی دارد و آن اینکه این شعر یک شعر کاملا جدی است در حالی که اشعار دوستان اکثرا در باب مطایبه و ملاطفه بوده است.
    جالب است که شما به همه مسائل مربوط به بلاگری از جمله کامنت و لینک و .. اشاره کرده اید و از آنجا که شعر برای سالگرد تاسیس بلاگ بوده است کاملا شعری مناسب نشان داده است.
    در هر صورت نتیجه گیری آخری که در شعر آورده اید نتیجه ای فلسفی است که در قالب مفاهیم بلاگی جا گرفته است و بیش از همه بندهای قطعه تان دلنشین می نمود.
    تولدت بلاگتان مبارک و همیشگی باشید الهی ..
    ..............
    .................
    توی این شهر خرابیده بزرگند همه
    بوی خون می وزد و سایه ی گرگند همه
    باید اینجا همه را باد به لعنت بکشد
    حافظ از مردم شیراز خجالت بکشد
    /
    سلام دوست
    "روز موقت" به روز و منتظر حضور ارزشمند شماست
    شعر .......
    مقاله ......
    و........
    برقرار باشید
    سلام


    با یک غزل به روزم
    ضمنا وبلاگ شما به پیوندهای وبلاگ اضافه شد

    موفق باشید
    سلام ؛

    یاد باد آنکه سر کوی تو ام منزل بود
    دیده را روشنی از خاک درت حاصل بـود
    اول یک خبر :
    " ستیغ سخن 3 " کنگره‌ی بزرگداشت استاد نصراله مردانی

    با محوریت " شعر کوثر" در کازرون برگزار می شود

    زمان پنجشنبه 26 / 2 / 87 ساعت 9 صبح

    دوم :
    با شرح و توضیح 2 غزل از "حافظ" به روزیم و منتظر حضور گرمتان

    مانا باشید و سرفراز
  • روزها و سوزها
  • سلام
    سپاسگزار می شوم اگر پست جدیدم را بخوانید . و منتظرم که شعر جدیدی از شما را بخوانم .موفق باشید .
  • حسین حاجی هاشمی
  • سلام
    به روزم ومنتظر
  • تبلیغ نیست!! تبدیل وبلاگ به سایت با 1390
  • سلام. اومده بودم تو این وبلاگ که پیشنهاد ثبت وب سایت بهتون بدم ولی با خواندن شعر زیباتون نتونستم از تبریک بهتون بگذرم. هم به خاطر تولد مسافر، هم این شعر زیبا... زیبایی های شعرتان مستدام، قلمتان ایستاده باد...
    واما موضوع مورد نظرم که داره فراموش می شه:

    می تونین وبلاگتونو به سایت تبدیل کنین

    مثلا www.IQnet.blogfa.com تبدیل می شه به www.IQnet.ir
    این کار فقط 13900 تومان هزینه داره که می شه اول 5000 تومان داد بقیشو بعد از آماده شدن سایتتون...

    برای هر نوع سوال یا ثبت سفارش تماس بگیرید 09192155133 --09366008064
  • جمال اصفهانیان
  • سلام دکتر ایشالا به همین زودیا رسمیتر دکتر میشین
    به روزم یا علی
  • حسین شاه محمدی
  • سلام جناب صرافان
    به روزم مقدمتان گل باران
    سبز باشید
  • بی بی سمانه رضایی
  • این شعر خیلی قشنگ بود...
    آفرین
    سلام با رباعی های دو روزه ام به روزم

    آفرین لذت بردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">