قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دختر خان

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۸۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

یا مرا دعوت نکن یا سور و ساتی هم بیاور
نازنین! چایی که می‌ریزی نباتی هم بیاور

محشری بانو! نیستان لبت را وقف ما کن
روز محشر باقیات الصالحاتی هم بیاور

مستحقم، ای هوای باغ گیسویت شرابی !
آمدی از باغ انگورت زکاتی هم بیاور

دختر خانی ولی خانم! مگر ما دل نداریم
گاهگاهی کوزه آبی از قناتی هم بیاور

اینقدر با بچه شهری ها نکن شیرین زبانی
یا اقلا اسم فرهاد دهاتی هم بیاور

ظهر از مکتب بیا از کوچه ما هم گذر کن
از گلستان، گل برای بی سواتی هم بیاور

روی نذری‌ها بکش با دارچین قلبی شکسته
لطف کن یک بار تا درب حیاطی هم بیاور

پشت سقاخانه‌ام چشم انتظار استجابت
از زیارت آمدی آب فراتی هم بیاور

 

  • قاسم صرافان

نظرات  (۲۳)

سلام وب خوبی داری ممنون میشم اگه بهم سر بزنی
شیرین تر از عسل لب ساقی کربلاست...
سلام
زیبا بود ...
یا اون شب افتادم که خوندین...
یا علی مدد
سلام قاسم جان
دلم برات یه ذره شده
ذره ذره دلتنگتم
به تنگ ماهی نگاه می کنم
و
تمام دلتنگی ماهی قرمز درون تنگ را
زار زار گریه می شوم



دل....تادل
  • حسین دقاق زاده
  • سلام.هر روز به وبلاگت سر می رنم تا شعر جدیدت را بخوانم،این دفعه خیلب طول کشید
    انقدر من و خوانندگان وبلاگت را منتظر و تشنه نگذار با اینکه می دانم چقدر سرت شلوغ است.البته تفصیر خودته که اینقدر زیبا و با احساس می نویسی!!!
    سال نو را تبریک می گوییم و از صمیم قلب برای خودت و خانواده محترمت آرزوی سلامتی و شادی دارم.
    ممنون
  • حسین دقاق زاده
  • راستی با اجازه شما بعضی وقتا از شعرات با ذکر منبع در وبلاگم استفاده می کنم
    ممنون
  • اردشیر معتمدی
  • سلام قاسم جان
    خیلی بلا شدیااااااااااااا
    دلمون واست تنگه مرد!
    ولی چه کنم که بدجور بد وضعیتی دارم این چند وقت!
    اگه این بار اومدی توی نت و یک سلامی .. کلامی یا حتی دشنامی بهم ندادی شیرمو حلالت نمیکنم
    دوستدار همیشگی شاعرانگی هایت
    یا حق
    salam manam sher (sher ke che arz konam) be menem sar bezanid
    montazeram
    rasti kheyli ziba bud
    bye
    سلام دکتر
    شرمنده که دیر ولی تسلیت من را هم پذیرا باشید خدا بیامرزدشان
    خیلی خوب بود.
    قرار بود اسم من توش بیادا!
  • عبدالحسین انصاری
  • سلام دوست من!
    غزلتون رو خوندم زیبا بود
    راستی چیز دیگه ای نمی خوای دختر خان بیاره برات؟
    بابا ایول به تو!!!!!!!
    با آرزوی سالی خوش برای شما و خانواده ی محترم
    به روزم و منتظر
    در پناه بارون
  • مهدی رحیمی زمستان
  • سلام.عید آمده بازتهنیت می گویم. ای دوست ببخش گر غلط می گویم.این سال که از دست تورفته ست به تو. تبریک نگفته تسلیت می گویم. من زمستانم تو بهار باش
    سلام
    قلم رنجه نمی فرمایید؟به روزما..
    یا علی مدد
    سلام لذت بخش بود
    های
    آمدی گر تو ز شهر اصفهان
    بهر من یارت نباتی هم بیاور
    .....شوخی آم کردیم نبیاریا......
    بای
    سلام
    کازرون برایم خواندی لذت بردم
    دو باره خواندم لذتم مضاعف شد
    به این می گویند همت مضاعف
    پیروز باشید
    سلام.
    بهار آمد واینبار هم بهار نشد
    سوار در وسط راه همسوار نشد....
    با غزلی به روزم وچشم انتظار
    سبز باشی وپایدار.
    سلام.
    بهار آمد واینبار هم بهار نشد
    سوار در وسط راه همسوار نشد....
    با غزلی به روزم وچشم انتظار
    سبز باشی وپایدار.
    سلام
    شعر بامزه ای بود.
    خوبی؟ برقراری ؟

    عید آمد وباز هم تلاطم دارم
    یک چیز میان فصل ها گم دارم
    از آمدن بهار شادم اما
    یک چشم به راه فصل پنجم دارم

    بیا اولین پست امسالمو بخون ونظر تو بگو
  • سایت مداحان قم
  • باعرض سلام /سایت مداحان قم در نظر دارد در راستای ترویج مذهب شیعه بخشی از سایت مداحان قم را به صورت رایگان به معرفی هیئت ، سایت و وبلاگهای مذهبی تخصیص دهد.

    لذا خواهشمنداست در صورت تمایل به معرفی سایت یا هیئت تان به لینک زیر مراجعه فرمایید.

    http://maddahan.ir/component/content/article/40-1387-12-28-18-03-01/475.html
    سلام دوست بسیارعزیزم
    سال نومبارک
    غزل شیوا ودلنشینت دراین روزهای فروردینی حسابی چسبید
    بایک مثنوی منتظرتم
    البته دوسه پست قبلی ام راهم ندیده ای کرم نماوفرودا
    سلام
    لطف دارید
    از اینکه میبینم در مورد اشعار نظر میدید به شعر گفتن امیدوار میشم
    نا امیدمون نکنید
    خداراشکر همسرم شاعرنیست وگرنه به بهانه ذوق وقریحه ووزن وقافیه بدون انکه بخواددلم رامیشکست شایدهم تقصیر خانم هاست که شعر نمیگن وباوزن وقافیه هرچندوقت یکبار یه حالی از اقایون نمیگیرن
  • سعید رشیدی
  • سلام
    شعر زیبایی بود
    حال و هوای شیرازی داشت(منتظر یار ماندن به جای رفتن به دنبال یار)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">