قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

شعرها و ترانه های قاسم صرافان

قاسم صرافان

در این وبلاگ، شعرها، ترانه ها، مطالب، شعرخوانی ها، تصاویر، کلیپها، برنامه ها و خبرهای مربوط به من با موضوع شعر آیینی، شعر عاشقانه و ترانه قابل مشاهده است.
قاسم صرافان

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حر

سه شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۰۷ ب.ظ


سوارِ گمشده را از میان راه گرفتی
چه ساده صید خودت را به یک نگاه گرفتی

شبیه کشتی نوحی، نه! مهربان تر از اویی
که حرِّ بد شده را هم تو در پناه گرفتی

چنان به سینه فشردی مرا که جز تو اگر بود
حسین فاطمه! می‌گفتم اشتباه گرفتی

من آمدم که تو را با سپاه و تیر بگیرم
مرا به تیر نگاهی تو بی سپاه گرفتی

بگو چرا نشوم آب که دست یخ‌زده‌ام را
دویدی و نرسیده به خیمه‌گاه گرفتی

چنان تبسم گرمی نشانده‌ای به لبانت
که از دل نگرانم مجال آه گرفتی

رسید زخم سرم تا به دستمال سفیدت
تو شرم را هم از این صورت سیاه گرفتی


----------------------------------------

کربلا


خون چرا از دوری خاکت نبارم؟ کربلا !

مانده‌ام من بی تو از دنیا چه دارم کربلا !

گفته‌اند از آسمان‌ها، من ولی از کودکی
در هوای بوی خاکت بی‌قرارم کربلا !

روزها را هی شمردم تا که شد وقت سفر
تا بیایم لحظه‌ها را می‌شمارم کربلا !

دست خالی آمدن سوی تو خوش اقبالی است
دارم آه و تشنگی در کوله بارم کربلا !

خاک ما گِل کرده‌اند از روز اول با فرات
زاده‌ی عشق تواند ایل و تبارم کربلا !

بی‌قرار از دیدن سقای تشنه پیش آب
اشک ریزان تا قیامت روزه دارم کربلا !

من کبوتر نیستم - حالا بماند چیستم -
هر چه هستم، بسته بر این در مهارم کربلا !

با ملائک‌ روضه می‌گیریم بگذارند اگر
ذره‌ای از تربتت را در مزارم کربلا !

«عاقبت خاک گِل کوزه گران» هم گر شوم
با نسیم آید به سوی تو غبارم کربلا !

آمدم، رفتم، چه می‌شد برنگردم یک سفر
مثل حر روزی بگیری در کنارم کربلا !

  • قاسم صرافان

نظرات  (۵۸)

  • دکتر یونس
  • از من نخواه بیشتر از این زندگی کنم/وقتی برات کرببلایی نمیرسد....چقدر توصیف حال حر زیبا بود...
    اگر کل ارض کربلا... پس ما رایت الا جمیلا...
  • محسن مهدوی
  • سلام استاد عزیز

    تو را من چشم در راهم...

    www.mohsenmahdavi.blogfa.com
  • احسان خلیلی
  • یا حسین
    شبی به حلقه رندان حدیث موی تو رفت
    گذشت عمری و آشوب انجمن باقیست

    خیلی ارادت داریم کبلایی
  • عارفه دهقانی.
  • اجرکم محفوظ

    بر اوج نیزه ها...
    عاشق شدم ...
    بوی مُحرمِ گیسویت پیچیده است!


    سلام و درود
    با غزلی به استقبال مُحَرم،در خدمتم
  • پیمان طالبی
  • من دیوونه غزل حر هستم!

    با ملائک‌ روضه می‌گیریم بگذارند اگر
    ذره‌ای از تربتت را در مزارم کربلا !

    انشاالله
  • مهرداد قصری فر
  • چنان به سینه فشردی مرا که جز تو اگر بود
    حسین فاطمه! می‌گفتم اشتباه گرفتی
    خیلی زیباس
    چند بار خوندمش
  • مهرداد قصری فر
  • سلام.
    و کُنّا إذا اشتَقنا الی نبیِّک نظَرنا الَیه

    هر وقت دل تنگ پیامبر می شد علی را نگاه می کرد.
    با غزلی برای حضرت علی اکبر بروزم و منتظر.
  • یزدانی/رضا
  • سلام
    به خواندن چند دل نوشته و یک مسمط عاشورایی دعوتید
  • پیمان طالبی
  • بازم محرم...

    باز روضه چشماتون....

    کوچه به روز شد
  • زهرا آریان
  • سلام آقای صرافان
    شما دعوتید...
    منتظر نظرات ارزشمند شما هستم
  • حمیدرضا نوری
  • با سلام خدمت شما بزرگوار

    "چون جـزر و مـدِ ، قشنگِ چشمانِ تو که .... "

    به روزم و منتظر تشریف فرمایی و نقدتان
    یا حسین
  • ا. سادات هاشمی
  • چنان به سینه فشردی مرا که جز تو اگر بود
    حسین فاطمه! می‌گفتم اشتباه گرفتی


    من آمدم که تو را با سپاه و تیر بگیرم
    مرا به تیر نگاهی تو بی سپاه گرفتی

    بگو چرا نشوم آب که دست یخ‌زده‌ام را
    دویدی و نرسیده به خیمه‌گاه گرفتی

    با ملائک‌ روضه می‌گیریم بگذارند اگر
    ذره‌ای از تربتت را در مزارم کربلا !
    .....................................

    به روزم با تعبیر خواب حضرت زینب
    اینجا به جای آب فقط اشک می چکد
    این اشک بچه هاست که از مشک می چکد
  • حسین سنگری
  • سلام جناب صرافان عزیز ... این شعرو از زبان خود شما در همدان شنیدم و خیلی خیلی لذت بردم خصوصا از این بیت:
    من آمدم که تو را با سپاه و تیغ بگیرم
    مرا به تیر نگاهی تو بی سپاه گرفتی

    بسیار عالی و زیبا
    التماس دعا
    یا حق
    چنان تبسم گرمی نشانده‌ای به لبانت
    که از دل نگرانم مجال آه گرفتی
    سلام برادر
    شعر حرتون خیلی زیبا بود لذت بردم
  • مجید موسوی گرمارودی
  • سلام گرامی
    من آمدم که تو را با سپاه و تیر بگیرم
    مرا به تیر نگاهی تو بی سپاه گرفتی
    بسیار عاطفی و زیباست.لذت بردم
    حضرت عالی را نیز به خوانش غزلی عاشورایی دعوت می کنم.
    با سپاس
    حـــافــــــــــظ خـوانــی
    2 / 9 / 90
    فرهنگسرای نصراله مردانی ـ کـازرون

    غزل۴۱۳
    خـــطّ عـِـذار یــار کـه بـگــرفت مـــــــــــــاه ازو
    خوش حلقه‌ای‌ ست لیک به در نیست راه ازو
    ابـروی دوست گوشـه‌ی مـحـراب دولت است
    آن جـا بـمـال چـهـره و حـاجـت بـخـــــــواه ازو
    ای جـرعـه نـوش مـجـلـس جم سینه پاک دار
    کآیـیـنه‌ای ست جـام جـهـان بـیـن کـه آه ازو
    کـــردار اهـل صـومـعــــه‌ام کـرد مـی پـرسـت
    ایـن دود بـیـن کـه نـامــه‌ی من شد سیاه ازو
    سـلـطـان غـم هـر آن چـه تـوانـد ، بـگـو بـکن
    مـن بـــرده‌ام بـه بــاده فـروشـان پـنــــــاه ازو

    ســــلام و عرض ادب ؛

    "سـتـیـغ سـخـن" با شرح این غـزل به روز شد

    منتظر حضور گرمتان هستیم

    مانا باشید و شادکام !
    حرتان امشب دستگیر روضه های ما شد
    ممنون برادر
  • انسیه رجب زاده
  • سلام
    سوار گمشده را از میان راه گرفتی چه ساده صید خودت را به یک نگاه گرفتی
    چقدر این غزلتون دلنشین بود .جانی تازه گرفتم.
    دست مریزاد.
  • صباغ زاده
  • سلام

    با احترام

    دعوتید به وبلاگ

    پله پله تا ملاقات خدا

    منتظر حضور شما هستیم

    بدرود
  • زهرا رفیعی
  • عاشورا یعنی همه عشق
    سلام

    آمده ام اگرچه دیر مدتیست با:
    .
    .
    .
    .
    .
    منتظر شما
    یا علی
  • صمصام علوی




  • آخرش کار دستمان دادی..
    ...................
    سلام و رحمتش..
    اولین بار بود اومدیم..
    یاعلیمددت برادر..
    التماسدعاش..
  • سید حامد آساره
  • سلام بزرگوار
    ارادت

    لذت بردم
    ممنون
  • محسن مهدوی
  • سلام برادر عزیزم

    کمی بروزم...

    www.mohsenmahdavi.blogfa.com
  • حسن سعیدی
  • درود بر شما زیبا بود

    خاک ما گِل کرده‌اند از روز اول با فرات
    زاده‌ی عشق تواند ایل و تبارم کربلا !
    با سا لار زخم ها به روزم ومنتظر شما برای نقد
    بدرود
    بعضی ابیات یا شاید بیشترش عنایته درسته؟
    سلام بزرگوار
    از اشعار زیبایتان لذت بردم
    مایلم شما را با عاشقانه های رنگ چشمان رعنا آشنا کنم منتظر حضور گرمتان هستم.یا علی
  • ح.رضوی فرد
  • سلام بر قاسم
    دستت درست کارهای خوبی بود
    معلوم میشه ارتباطت با مداحهای اهل بیت این روزها قوی شده
    با یک عاشورایی به روزم
  • ص. سادات موسوی
  • چنان به سینه فشردی مرا که جز تو اگر بود
    حسین فاطمه! می‌گفتم اشتباه گرفتی

    عرض سلام و تسلیت ، یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجه
  • حسین سنگری
  • درود بر شما
    بروزم با شعر جدید
    یا حق
    سلام بر شما و عرض تسلیت

    قد قامت العزا که حسین تشنه کشته شد
    امسال شعر حر شما را بارها آسید مجتبی حسینی در منبر خواند! خیلی جالب و پر اشارت است . قلمت حسینی باد
    با احترام دعوتید به بچه مرشد
    سر افراز بفرمایید
    مننظر نظراتتون هستم.
    نظر هم بدین خوشحال میشم!
    لینکتون کردم
    البته با اجازه!!!
    راستی
    سلام.
    پیر همه بود، اگرچه او کودک بود
    صبرش به غریبی پدر اندک بود
    می کرد به نی اشاره می گفت رباب
    ای کاش سر نیزه کمی کوچک بود
    سلام زیارتتون قبول شعر حر بسیار زیبا بود
  • صمصام علوی




  • سلام حضرت برادر.. با افتخار دعوتت میکنم به :

    بشنو از نی در شب معراج نی
    آن لب و دندان که شد آماج نی

    اولین سوگواره شعر و روضه عاشورایی "معراج نی"

    زیارت آل یاسین ـ نماز جماعت
    همراه با سوگسرایی شاعران حسینی و روضه ذاکرین

    جمعه 25 آذرماه 90 ـ ساعت 17 ـ حسینیه پنبه چی

    آدرس: تهران ،خ17شهریور، پایین تر از میدان شهدا، 4راه دروازه دولاب، خ آبشار، پشت پارک17شهریور

    از کلیه عاشوراییان سوگوار دعوت می شود تا همراه با خانواده در این مراسم شرکت نمایند.

    از شعرای جوانی که مایل به خوانش سوگسروده های عاشورایی خود هستند دعوت میشود تا با اعلام در http://havariun.mihanblog.com نسخه مکتوبی از اشعار خود را جهت انتشار همراه داشته باشند.

    از دوستان عزیز خواهش میشود در صورت تمایل در وبلاگهای خود اطلاع رسانی نموده و به havariun خبر دهند.

    گروه جهادی شهید رجایی ـ پیکره حواریون

    عواید معنوی این بزم پیشگاه "حضرت رباب" تقدیم گردیده است.
    ـــــــــــــــــــــــــ
    اعلام دعوت در :
    http://mojahedan.blogfa.com/
    http://havariun.mihanblog.com/
    و ...
    یکی تنها و بی مونس در، میان شهر غربت ،اشکها جاری
    ز بی یاری و بیماری دل، شاکی و خسته تن، ز تنهایی
    درون سینه اش قلبی، درون قلب هم دردی
    دوایش چیست جز آرام بخش ،آغوش یک مردی
    و این راز و نیاز دختری تنها، کنار جانماز صورتی رنگش
    که بیرون ریخت آنشب ،عقده ها را جرعه جرعه، از دل تنگش
    تمام دختران دارند در ،همراهشان همراه، پس من چی
    پیامکهایشان دربست یار است و هدفمند است، پس من چی
    خدای مهربان من؛تو دندان داده ای نان کو
    تو جسمم داده ای ممنون، ولی یا ربّ مرا جان کو
    و اشک از چشم معصومانه اش آرام جاری شد
    و تیر بی کسی انگار در قلبش نشست و زخم،کاری شد
    جواب خدا:
    شنیدم حرفهایت را صدایت سوز و آهت را
    و دور کاملی خواندم، بیانات نگاهت را
    تویی معصومه و اکنون نخستین ترم دانشگاه
    هوایی می شود آهوی قلب تو گه و بی گاه
    و من از خاک کردم خلق انسان را
    و در یک جنس مردان را و دیگر جنس نسوان را
    و قلب مرد با زن رام و آرام است
    و آهوی دل زن هم به دست مرد در دام است
    و من گفتم به مردم آی انسانهای عالم زود برخیزید
    و بالا آستینها برده، تدبیری به هم ریزید
    و دست دختر پاک مجرّد را، به دستی پاک بسپارید
    و سختیهای سنّت گشته را کشته، به دست خاک بسپارید
    ولی در کشور دنیا عزیزم گوش واعی نیست
    وگرنه مشکل از قول خدا و سمت داعی نیست
    بمان همواره معصوم و نکن آلوده دامانت
    نگاهت را فرو بنشان6، رسانم من به سامانت
    تو با یاد خدا دریا، نه، اقیانوس آرامی
    ولی چون رو بگردانی، کویری و نیارامی
    تو صابر باش اجر بی حسابت نازنین با من
    نوشتم در کتابم دوستت دارم بمان با من
    تو صابر باش من همراه تو هر لحظه می مانم
    برایت قصّه یوسف درون چاه می خوانم
    دان من صاحب قلب توام بی اذن نفروشش
    و زیبا چشمهایت را زبیگانه فرو پوشش
    چو بنشینی کنارم من، کنارت رحل اندازم
    چو فرمانم بری ای گل، تو را من پادشه سازم
    اگر عاشق شوی من را، مرا هم عشق می گیرد
    اگر با من شوی مونس، برایت انس می میرد
    نیاز و نازهایت را برای خویش می خواهم
    گرم یاد آوری یا نه من از یادت نمی کاهم
  • محمد بیابانی
  • . . .
    چنان به سینه فشردی مرا که جز تو اگر بود
    حسین فاطمه! می‌گفتم اشتباه گرفتی
    . . . . . . . . . . . . .
    سلام . . .
    مشتاق دیدار . . .
    بروزم . . .
    قدمی برنجانید و نظری بگنجانید . . .
  • فراخوان ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر
  • به منظورارتقای سطح کیفی شعروگسترش هرچه بیشترآن، به عنوان پشتوانه فرهنگی وثروت ملی، ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر برگزار می شود. امیداست شرکت فعال وموثرکلیه عزیزان شاعر، باهرگرایش، سلیقه وسبک شعری موجب بالندگی هرچه بیشتراین هنرملی گردد.
    این جشنواره کاملاًرقابتی است وتمام سنین، مضامین، قالبهاو حوزه های شعری(سنتی، نیمایی وسپید، سرودوترانه) وبخش ویژه کودک ونوجوان رادربرمیگیرد.
    بدیهی است ارزیابی براساس آثارارسالی خواهدبود وازبرگزیدگان به نحو شایسته ای تقدیربه عمل خواهدآمد.
    دراین دوره بخش ویژه ای به بررسی کتابهای پژوهشی حوزه شعرمنتشرشده ازفروردین 1385 تا پایان اسفند 1389 خواهد پرداخت.

    شرایط شرکت:
    1- ارسال مجموعه های شعرمنتشرشده درفاصله زمانی 1389 و1390یاحداقل10وحداکثر20صفحه شعر(ازتازه سروده ها)درهریک ازبخشهای موردنظرشاعران
    2- تکمیل وارسال فرم شرکت درجشنواره به ضمیمه 1برگ تصویرشناسنامه یاکارت ملی

    مهلت ارسال آثار: تاپایان وقت اداری روزچهارشنبه مورخ30 آذرماه1390
    نشانی ستاد برگزاری:
    تهران،خیابان شهیدمطهری،خیابان فجر(جم سابق)، پلاک7،طبقه4،کدپستی:1589743111
    تلفن:88342979 نمابر:88861324

    نمونه فرم شرکت در ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر:
    نام
    نام خانوادگی
    نام پدر
    شماره شناسنامه
    محل تولد
    تاریخ تولد
    کدملی
    نشانی محل سکونت
    کدپستی
    تلفن ثابت
    شماره تلفن همراه
    نشانی پست الکترونیکی
    اینجانب بامشخصات فوق وباارسال ... جلد کتاب... صفحه شعر، آمادگی خودرابرای شرکت دربخش سنتی - نیمایی و سپید - سرود و ترانه - بخش ویژه کودک ونوجوان
    ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر اعلام می دارم.

    تاریخ

    امضاء
  • فراخوان ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر
  • به منظورارتقای سطح کیفی شعروگسترش هرچه بیشترآن، به عنوان پشتوانه فرهنگی وثروت ملی، ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر برگزار می شود. امیداست شرکت فعال وموثرکلیه عزیزان شاعر، باهرگرایش، سلیقه وسبک شعری موجب بالندگی هرچه بیشتراین هنرملی گردد.
    این جشنواره کاملاًرقابتی است وتمام سنین، مضامین، قالبهاو حوزه های شعری(سنتی، نیمایی وسپید، سرودوترانه) وبخش ویژه کودک ونوجوان رادربرمیگیرد.
    بدیهی است ارزیابی براساس آثارارسالی خواهدبود وازبرگزیدگان به نحو شایسته ای تقدیربه عمل خواهدآمد.
    دراین دوره بخش ویژه ای به بررسی کتابهای پژوهشی حوزه شعرمنتشرشده ازفروردین 1385 تا پایان اسفند 1389 خواهد پرداخت.

    شرایط شرکت:
    1- ارسال مجموعه های شعرمنتشرشده درفاصله زمانی 1389 و1390یاحداقل10وحداکثر20صفحه شعر(ازتازه سروده ها)درهریک ازبخشهای موردنظرشاعران
    2- تکمیل وارسال فرم شرکت درجشنواره به ضمیمه 1برگ تصویرشناسنامه یاکارت ملی

    مهلت ارسال آثار: تاپایان وقت اداری روزچهارشنبه مورخ30 آذرماه1390
    نشانی ستاد برگزاری:
    تهران،خیابان شهیدمطهری،خیابان فجر(جم سابق)، پلاک7،طبقه4،کدپستی:1589743111
    تلفن:88342979 نمابر:88861324

    نمونه فرم شرکت در ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر:
    نام
    نام خانوادگی
    نام پدر
    شماره شناسنامه
    محل تولد
    تاریخ تولد
    کدملی
    نشانی محل سکونت
    کدپستی
    تلفن ثابت
    شماره تلفن همراه
    نشانی پست الکترونیکی
    اینجانب بامشخصات فوق وباارسال ... جلد کتاب... صفحه شعر، آمادگی خودرابرای شرکت دربخش سنتی - نیمایی و سپید - سرود و ترانه - بخش ویژه کودک ونوجوان
    ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر اعلام می دارم.

    تاریخ

    امضاء
  • فراخوان ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر
  • به منظورارتقای سطح کیفی شعروگسترش هرچه بیشترآن، به عنوان پشتوانه فرهنگی وثروت ملی، ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر برگزار می شود. امیداست شرکت فعال وموثرکلیه عزیزان شاعر، باهرگرایش، سلیقه وسبک شعری موجب بالندگی هرچه بیشتراین هنرملی گردد.
    این جشنواره کاملاًرقابتی است وتمام سنین، مضامین، قالبهاو حوزه های شعری(سنتی، نیمایی وسپید، سرودوترانه) وبخش ویژه کودک ونوجوان رادربرمیگیرد.
    بدیهی است ارزیابی براساس آثارارسالی خواهدبود وازبرگزیدگان به نحو شایسته ای تقدیربه عمل خواهدآمد.
    دراین دوره بخش ویژه ای به بررسی کتابهای پژوهشی حوزه شعرمنتشرشده ازفروردین 1385 تا پایان اسفند 1389 خواهد پرداخت.

    شرایط شرکت:
    1- ارسال مجموعه های شعرمنتشرشده درفاصله زمانی 1389 و1390یاحداقل10وحداکثر20صفحه شعر(ازتازه سروده ها)درهریک ازبخشهای موردنظرشاعران
    2- تکمیل وارسال فرم شرکت درجشنواره به ضمیمه 1برگ تصویرشناسنامه یاکارت ملی

    مهلت ارسال آثار: تاپایان وقت اداری روزچهارشنبه مورخ30 آذرماه1390
    نشانی ستاد برگزاری:
    تهران،خیابان شهیدمطهری،خیابان فجر(جم سابق)، پلاک7،طبقه4،کدپستی:1589743111
    تلفن:88342979 نمابر:88861324

    نمونه فرم شرکت در ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر:
    نام
    نام خانوادگی
    نام پدر
    شماره شناسنامه
    محل تولد
    تاریخ تولد
    کدملی
    نشانی محل سکونت
    کدپستی
    تلفن ثابت
    شماره تلفن همراه
    نشانی پست الکترونیکی
    اینجانب بامشخصات فوق وباارسال ... جلد کتاب... صفحه شعر، آمادگی خودرابرای شرکت دربخش سنتی - نیمایی و سپید - سرود و ترانه - بخش ویژه کودک ونوجوان
    ششمین جشنواره بین المللی شعرفجر اعلام می دارم.

    تاریخ

    امضاء
  • فاطمه ناظری
  • سلام

    بسیار ارزشمند بود واز این بیت بسیار خوشم امد
    با ملائک‌ روضه می‌گیریم بگذارند اگر
    ذره‌ای از تربتت را در مزارم کربلا !
  • جواد شیخ الاسلامی
  • سلام قاسم عزیز
    واقعا خوب میگی. دعا می کنم که همیشه در حال پیشرفت باشی.
    یاحق
  • محمد میرزایی
  • بسم الله

    سلام جناب صرافان

    مثل همیشه لذت بردم از اشعار زیبایتان

    مأوایی دست و پا کرده ام برای خودم و شعرهایم که زیادی بوی ضعف می دهد و دست یاری به سوی نقدهای شما و سایر دوستان دراز می کند ...
    خوشحال می شوم از نقد و نظر شما که قطعا سودمند خواهد بود بهره ببرم ...

    همیشه موفق باشید ...
  • زهرا حاجی حسینی
  • کاش می شد دوباره برگردم
    به همانی که پیش از این بودم...

    سلام آقای صرافان
    به روزم.تشریف بیارید...
  • وحید کیانی
  • سلام

    چطوری برادر/با ما باش...
    چهارمین جشنواره ملی شعر زاگرس




    موضوع اشعار :

    آزاد - آیینی و ویژه بومی (جایزه ملی زاگرس)

    قالب های شعر :

    کلاسیک و سپید

    شرایط شرکت در جشنواره :

    هر شاعر می بایست حداقل سه اثر بصورت تایپ شده با مشخصات شناسنامه ای ، آدرس و شماره تماس ارسال نماید .

    نکته : آثار ارسالی نباید برگزیده جشنواره های دیگر باشد .

    مهلت ارسال آثار :

    ۲۰ بهمن ماه 1390

    تاریخ برگزاری جشنواره :

    17 و 18 اسفند ماه 1390

    نحوه ی ارسال آثار :

    - بصورت ایمیل به آدرس :

    zagroos_90@yahoo.com

    - از طریق پست به آدرس :

    یاسوج - جاده سی سخت - جنب کتابخانه ی امام علی (ع) - ساختمان هنرستان هنرهای زیبا - دبیرخانه جشنواره ملی شعر زاگرس

    شماره تماس :

    9060-517-0917

    جوایز در دو بخش کلاسیک و سپید:

    نفر اول : 8۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه نقدی به همراه تندیس جشنواره

    نفر دوم : ۷۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه نقدی به همراه تندیس جشنواره

    نفر سوم ۶۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه نقدی به همراه تندیس جشنواره


    جایزه بخش ویژه بومی ( جایزه ملی زاگرس ):

    یک نفر برگزیده ۵۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه نقدی به همراه تندیس ویژه جایزه ملی زاگرس
  • محمد حسین رحیمیان
  • سلام
    به مناسبت شهادت امام سجاد به روزم و منتظر نظرتون
    با سلام
    مراسم شب های محرم 1390
    بانوای حاج محسن آقاجانی
    ***
    جهت دریافت فایل های صوتی مراسم
    بهhajmohsenaghajani.ir مراجعه بفرمایید.
    ***
    به شرط صلوات برمحمد(ص) وآل محمد(ص)
  • محسن مهدوی
  • سلام

    به مناسبت اربعین منتظرم...
  • محمدحسین
  • سلام آقا قاسم تبریک میگم به شما به خاطر این استعداد هنری اتفاقی شمارو پیدا کردم دوست دارم دفعه ی بعد خودمو پیدا کنم
  • محسن ناصحی
  • با سلام

    منتظر اشاره شمایم در

    کاش آن اشاره هات...


    یا علی
    سلام
    پس این قاسم صرافان که می گن شمایید؟
    آقا لذت بردیم خصوصا از غزل حر
    و صد البته تک بیت با ملائک روضه ...
    با احترام لینک شدید
  • سجاد حقیقت شناس
  • سلام با دو رباعی به روزم
  • محمد امین طالب زاده
  • با سلام.با شعر شهادت حضرت رقیه (س) به روزیم.منتظرم حضورتان و نظرات خوبتان هستم.
    یا علی
    لب مریزاد ازاین بهترنمیشه مخصوصا من امدم که توراباسپاه وتیر بگیرم اگه جسارت نباشه مصراعبگوچرانشوم اب که دست یخ زده ام راشاید یه کم سنگین باشه مثلاچرامن اب نگردم که دست یخ زده ام راببخشیدا یه نظربوداستاد التماس دعا
  • محمد رضا ناصری
  • سلام استاد
    من آمدم که تو را با سپاه و تیر بگیرم
    مرا به تیر نگاهی تو بی سپاه گرفتی

    یادتونه همدان قول دادید کمکم می کنید و شعر ها رو نقد می کنید
    منتظرم
    به بیت الاحزان بی بی هم سر بزن ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">